dinsdag 15 november 2016

Hoe graag kom jij thuis?

Brrrrr....wat was het koud toen ik op mn fietsje 

richting Esatto deze morgen fietste..

En wat is het dan fijn om in een warme omgeving binnen te stappen

en daar aan de slag te kunnen gaan!

Ik realiseerde me dat het wel heel goed past bij de manier

waarop we by Esatto tegen jouw omgeving of huis aankijken..

en meer  nog, waarvan we denken dat dat het moet zijn:

een warm huis, een thuis, de plek waar je woont

en waar je graag komt na dag hard werken

of studeren, of fietsen door de kou..;-))





Lekker veel binnenkijken vandaag,

we zijn weer met veel plezier aan de slag geweest!

weinig tekst, veel foto's!

Ik zou zeggen: kopje koffie of thee, 

en gewoon even lekker meegenieten!


















Een bezoekje aan Esatto

is echt de moeite waard!

Zeker in deze donkere maanden is een fijn huis

zo belangrijk..

Inspiratie, mooie items en deskundig advies

zijn  dus juist nu

echt een een investering waard!




Tot ziens

by Esatto!


5 opmerkingen:

  1. Zoals altijd heb ik weer genoten van de foto's! Dank je wel!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi sfeertje, heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige inspirerende foto's weer.
    Dank je wel voor elke keer weer zoveel moois.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van een waanzinnige sfeer! En ja, ik kom héél graag thuis... Ben een echte huismus, dus nog liever blijf ik gewoon thuis;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke rustige sfeer. Die houten ballen vind ik ook zo prachtig in die schaal staan. Ik heb er weer van genoten.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!