dinsdag 7 oktober 2014

We staan op de beurs.....!!

Van 17-19 oktober is er in de Jaarbeurs in Utrecht de Eigen Huis beurs...


Heel veel inspiratie en tips om niet alleen een huis te bouwen

maar ook om te verbouwen,

en daarna in stijl in te richten!

Esatto by Ravensbergen is er ook!

In wisselende samenstelling zal het hele team 

gedurende drie dagen op de beurs aanwezig zijn..

hoe leuk is dat!

Misschien is Rijnsburg voor sommige net even wat te ver,

en is Utrecht een beter alternatief!


Is er eindelijk de kans om te  ontdekken wie de gezichten achter Esatto zijn...;-))


Samen met Wonen Landelijke Stijl is Esatto te vinden op standnummer B52

Je kunt er de woonkamer bewonderen die Hoffz ism met Wonen Landelijke Stijl ontwikkelde,

en er zullen veel verf- en kleurdemonstraties te zien zijn!








Je kunt kennismaken met de  nieuwe Bottled by Esatto lijn 

en ook de kleuren die Pure & Original ontwikkelde ism Wonen Landelijke Stijl 

zijn  er in klein formaat te koop..

Ideaal om met de kleur of de verf kennis te maken

of om net dat ene item mee te pimpen!

Je kunt ook van je favoriete kleuren een eigen kleurkaartje maken,

handig om mee naar huis te nemen,

om daar te bekijken welke kleur het worden gaat!

Speciaal voor de beurs is er een aanbieding voor het meubelpimpen by Esatto!

Neem de kaart mee en schrijf je in,

het is niet alleen een workshop verftechnieken,

maar je kunt tegelijkertijd heerlijk snuffelen in de winkel

én tussen de middag van een heerlijke lunch genieten

in het naastgelegen restaurant Spijs en Wijn...







We ontmoeten u graag,

niet alleen in  Rijnsburg

maar ook van

17-19 oktober in de Jaarbeurs in Utrecht!

Tot ziens 

by Esatto!!










4 opmerkingen:

  1. Oh lijkt me erg leuk, en ik ga kijken of mijn zus mee wil gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn man en ik zijn ook van plan om te gaan. We komen graag een kijkje nemen.
    Succes met alle voorbereidingen.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes, ik wens jullie hele geslaagde en gezellige dagen.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh leuk, ik kan met de fiets komen :-)
    Ik schrijf de datum even op, anders vergeet ik het, ik hoop dat het lukt om te komen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!