vrijdag 22 november 2013

We hebben een winnaar!!



Zoals afgesproken gaat bij 100 volgers

dit mooie pakket eruit....





...en we hebben 100 volgers!!





Linda is de winnaar....!

Volgens mij zijn er meer mensen die Linda heten, en die ons blog volgen,

maar deze gelukkige Linda gebruikt Moos als profielfoto....





Linda, van harte gefeliciteerd!!

Als je even een berichtje achterlaat met je gegevens (die ik natuurlijk niet publiceer..;-))

komt het pakket zo snel mogelijk naar je toe!




5 opmerkingen:

  1. Voor Linda mijn hartelijke felicitaties, veel plezier met dit mooie pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Linda met dit geweldige pakket! Mijn naam was net 2 lettertjes te lang om de winnaar te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schrok er bijna van, maar ik ben niet de juiste Linda :-( ,
    maar gefeliciteerd andere Linda, maak er wat moois van!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt volgers voor jullie enthousiastme!
    Linda heel veel plezier met je leuke prijs, binnenkort weer een nieuwe give-away
    DINNEKE WEER BEDANKT,
    Binnenkort weer een nieuwe give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor de winnares: van harte gefeliciteerd met dit mooie pakket!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!