dinsdag 26 november 2013

Kerst by Esatto...




Na wat problemen met de website,

nu met plezier een eerste impressie

 van de kerstsfeer by Esatto....

Ik weet dat er mensen zijn,

die dinsdags graag rond koffietijd dit blog lezen,

dus die hebben het vandaag zwaar gehad...;-)






De grote stronk, 

die we vorige week meenamen,

 kreeg een plekje vóór in de winkel...

Enthousiast over het mooie effect,

kwamen er drie stronken bij,

 die verspreid over de winkel een plekje vonden...







Lichtjes,

een paar miniballen,

wat windlichtjes en een paar kransjes,

meer is niet nodig om er een feeëriek geheel van te maken..


Ik zou me voor kunnen stellen,

dat gekapte bomen vanaf dit jaar

 rond de feestdagen ineens met heel andere ogen bekeken worden....!






Simpele moskransen met een mooi lint,

in groepjes bij elkaar voor een mooi effect!

Om een windlicht heen op een simpel houten schaaltje

 daarbij wat oude deurknoppen..

maar bijvoorbeeld een paar houten ballen,

servetringen, geweistangen,

of wat dan ook kan net zo goed!


Zo eenvoudig...

..maar ook..

 ..zo mooi!










Op het stalbankje kwam niet 1, 

maar heleboel windlichtjes...






Als we het toch hebben over alternatieven voor een boom,

kan ik me voorstellen dat zo'n stoer bankje,

 met zoveel flakkerende lichtjes 

een prachtige blikvanger zijn,

rond de feestdagen!







De groendecoraties en de kransen

 zijn  door de hele winkel te vinden...

Op de grote ovale tafel,

zijn allerlei andere decoratie artikelen gegroepeerd..







Niet veel meer kleur,

 wel meer glans,

 en een klein beetje glitter...






Veel klanten kunnen rond de feestdagen,

 naast de sobere verstilde kleuren,

  iets meer uitbundigheid wel waarderen.....!



De hele winkel ademt een feestelijke sfeer...

loop gauw eens langs,

om even rond te kijken,

inspiratie op te doen,

advies te vragen,

misschien wel voor klussen in het nieuwe jaar,

of  natuurlijk om iets moois mee te nemen!






Tot gauw,

we staan graag voor u klaar!


14 opmerkingen:

  1. Wat ziet de winkel er mooi uit zo! Heel gezellig en sfeervol!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik toch even mooi de eerste, overdag meestal geen tijd om het blog te volgen, net online en een berichtje van Dineke maakte mij voor het slapen gaan nog even nieuwschierig, het zijn weer hele mooie foto's en een sfeer waarvan je denkt, zo wil ik wel werken!
    Ik heb geluk, ik werk zo!
    Dineke weer bedankt voor je heerlijke verhaal en ik zie je gauw op de koffie! Een lieve groet Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er gezellig uit. En je kunt met andere dingen dan een boom ook een hele mooie kerstsfeer neerzetten.
    Jullie zullen vast een hoop bezoekers krijgen.
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord: prachtig!!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik toch blij dat ik even via het blog kan meegenieten van de prachtige sfeer daar bij jullie…
    dankjewel hoor …
    lieve groeten en fijne dag nog
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zou ik graag iets dichterbij zitten, dit ziet er heel sfeervol uit!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh het kriebelt steeds meer om toch eens even in het echt de boel te komen bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig om te zien altijd weer heerlijk om inspiratie bij andere op te doen ..... ben niet zo van de glitter maar moet eerlijk zijn plaatjes zien er prachtig uit ...genoten van je post ....lieve groet en een fijne week ...rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi om te zien, de sfeer ademt rust uit en vooral puur natuur.
    Ik moest wel lachen om de boomstronk, hier zijn er vandaag 2 afgevoerd, ze waren te groot voor in ons huis!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi allemaal....de stronk is vandaag ook in onze winkel beland...grappig hem ook bij jullie te zien !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gezellig en veel warmte straalt het uit. De boomstronken zijn ook prachtig, vooral met de lichtjes! Mooi (stal)bankje, zo noemde je het geloof ik, echt heel mooi! Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gezellig, we hopen binnenkort te komen:)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!