vrijdag 8 november 2013

Give-away Esatto.....


 Esatto geeft weg........!!

Drie maanden na de start van dit blog gaan we iets terug doen..

voor al die enthousiaste lezers,

al die warme en positieve reacties:

in de winkel,

via de mail,

via de telefoon,

via Facebook,

van de bladen,

van al de collega's waar Esatto mee samenwerkt, 

en via het blog zelf!!






We zijn echt heel blij met het succes!

Wat zijn er veel mensen,

die telkens weer er voor gaan zitten,

 om te lezen en te zien

wat er mogelijk is bij, en mét Esatto,

om binnen te kijken,

of om inspiratie op te doen!


Al dat enthousiasme geeft zoveel energie om door te gaan met waar Esatto goed in is...

aansluiten bij de klant, 

te inspireren en te adviseren,

en vervolgens  ideeën en dromen vertalen naar een fijne inrichting

voor een heerlijk thuis!


We gaan er zeker mee door om dat te laten zien en te beschrijven!



Om het succes te vieren gaan we iets leuks weg geven,

 iets wat typisch Esatto is.....:

vier Bottled by Esatto flesjes verf 

uit de Wonen Landelijke Stijl verflijn van Pure en Original,

natuurlijk een roerstokje en een goeie  kwast,

én een stoer windlichtje van Hoffz....!







Geef je op als volger,

want bij 100 volgers gaan we dit pakket verloten....!

En als we de grens van 100 ver gaan overschrijden 

plakken we er een tweede give-away erachteraan..;-)))








De verflijn van WLS ism Pure&Original is overigens in meerdere tinten verkrijgbaar..

als je de gelukkige winnaar bent,

kun je zelf aangeven welke kleurlijn je graag thuis zou willen ontvangen!


















51 opmerkingen:

  1. Een paar maanden geleden was ik in jullie winkel, nu is het nog veel leuker om jullie blog te lezen vanwege de beelden die ik er bij heb. Een prachtige winkel met een hele enthousiaste eigenaresse! Ik doe graag mee aan deze give away en wens jullie nog veel succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben al volger vanaf de eerste blog! En vind het supermooi altijd, dus geweldig dat jullie doorgaan! Doe graag mee hoor met deze give away.

    Groeten Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Nu ben al volger dus met een beetje geluk zit ik in de pot ')
    Tuurlijk gaan jullie ver over de 100 komen.....prachtig inspirerend blog.

    Succes enne....cross my fingers ;)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk en wat een mooie prijs!! Ik ben een stille volger van jullie blog maar volg wel via Facebook! En geniet iedere keer van jullie mooie foto's en de stijl die deze uitstralen! Ook fijn en goed advies gekregen bij het beitsen van mijn tafeltje! Ga zo door en ik doe heel graag mee met jullie give away!
    hartelijke groet, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee met deze leuke give-away
    Ben al volger en vind de blog zeer inspirerend en wil ook graag aan de slag met de verf!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke Give-away ik doe mee.
    Ik heb net de Landelijke wonen gelezen een leuke reportage staat erin.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, zo'n prachtige blog lukt dat binnen de kortste keren die 100 volgers..
    ik volg al , facebook heb ik niet, bij deze doe ik graag mee aan de give-away…
    Lieve groeten en fijn weekend
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben al volger… van jullie prachtige blog…. bij deze ding ik graag mee
    met de leuk give-away…. ene die 100 dat lukt wel hoor !!!
    Fijn weekend lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke actie Dineke. Ik volg je op FB en hier en ik doe graag mee.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben een stille volgster van dit prachtige blog.
    Ik doe graag mee.
    Groet Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat zal ik dat leuk vinden als ik het zou winnen. Leuke give-away!!! Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke actie, ik doe graag mee hoor met deze give- away!
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gaaf maar ik heb me net gisteren al aangemeld;( doet dat ook dan mee?
    heeeellll graag! want het ziet er super uit

    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe niet vaak mee met een give aways, maar maak nu graag een uitzondering.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ALS K DIT ZOU WINNEN KAN IK MIJN NIEUWE SLAAPKAMER O HUISKAMER NOG MEER PIMPEN,EHT VERSLAVEND DEZE VERF

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give-away!
    Volger van jullie mooie blog ben ik al van het begin dus waag ik ook een kansje.

    Groetjes, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een stille volger...........die heel graag meedingt naar deze fantastische prijs van een fantastische winkel met een inspirerend blog! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook heel graag mee met de give away.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw hier doe ik toch wel echt heeeeel graag aan mee hoor, heb nog wel wat te verven in ons nieuwe huis dus deze give away is super!

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat geweldig dus doe ik graag aan mee en stel dat ... dan kom ik het gewoon gezellig ophalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk!! Ik ben een zogenaamde stille volgster maar doe bij deze graag mee. Een mooi kadootje bij een inspirerende blog....
    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat gaaf....ik ben ook hier even gaan kijken en zie een super give-away....ik wil graag een kansje maken!
    Groetjes weer!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gisteren voor het eerst in de winkel geweest en ben helemaal enthousiast. Onze auto kreeg zin om pech voor de deur te krijgen maar dat was minder erg want ik kan daardoor nog een keer de winkel terwijl de ANWB moest komen. Nu zie ik deze leuke give-away dus daar wil ik graag aan meedoen.
    groeten,
    Anja
    Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi! Ik doe graag mee, heb me aangemeld als volger....het zijn helemaal mijn kleuren! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk! Ik wil graag meedoen met de Give-Away. We hebben laatst een bezoek gebracht aan Esatto. Prachtige winkel, sfeervol, gezellig, mooie ambiance en leuke eigenaren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een geweldige blog waar ik als stille volger veel inspiratie op doe, doe dan
    ook graag mee aan deze give away!
    Gr. Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supergave give away! Ik meld me aan en ga een linkje op mijn blog plaatsen!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik volg jullie nu! Blog en giveaway zien er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind deze verf super, dus ik meld me graag aan als volger en voor de give away!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige give away en een prima stimulans om nu eindelijk eens met krijtverf aan de gang te gang lees er zoveel over en zou het nu wel eens zelf willen uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldige give-away en het lijkt me geweldig om zelf eens aan de slag te gaan met krijtverf, lees er zoveel leuke dingen over!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ga het toch proberen, want ik vind het een leuke give away. Nu afwachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee...en volg je ook ...liefs fijne week Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een prachtige give away. Ik doe graag mee.
    Groetjes Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hai, ik las altijd je andere blog en in het laatste bericht had je het over deze blog...dus nu ontdekt...Doe graag mee met je give away en word natuurlijk ook volger!!
    Veel plezier met de reacties!!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke give-away!! Ik heb nog wat projectjes staan die een nieuw kleurtje kunnen gebruiken, dus ik doe graag mee :-)

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke give--away ik wil ook héél graag meedoen !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. leuke give away ik wil graag mee doen. ben je 80ste volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dit is ook een leuke blog van jou, ik ga hem volgen.

    Fijne avond, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een gave blog heb je. Ik ben je volgster geworden en zie dat je give-away geeft, ik doe mee als dit nog kan?! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige give-away ! zou mooi van pas komen voor het restylen slaapkamer dochterlief ! we twijfelen nog over de juiste kleur wat moeilijk kiezen is
    op een staalkaart.
    Nog veel succes met jullie woonblog
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuke give away!!! I'm in!

    Groetjes,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dit is een prachtige give-away zeg!
    Zou hier heel goed van pas komen......
    Doe heeeel graag mee :-)))

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk hoor! Ik volg jullie nu dus ook, bepaald geen straf: wat een leuk blog! Graag kom ik ook in aanmerking voor de give away! Veel succes!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke blog vind ik hier! Ik ben volger! En die give-away, ale vooruit ik doe eens mee, wie weet heb ik wel eens geluk :-)
    Veel succes!

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ook ik ben een stille volger van dit prachtige blog, en doe dan ook graag mee met deze super gave give-away !

    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben ook een stille volger van de blog en doe graag mee met deze leuke give-away?
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha Dineke, ik had helemaal niet in de gaten dat dit blog ook van jou is:) oeps...
    ik heb het goed gemaakt en ben nu de 100e volger..joepie...
    Ik doe ook graag mee met de give-away...dus ik ga duimen.
    Ik ga snel nog wat mooie posten bekijken.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Is er eigenlijk al een winnaar bekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige give away! Ikdoe graag mee, wat zou het een feest zijn om met die flesjes aan de gang te gaan... spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!