dinsdag 3 september 2013

De la Cuona..



Zoals ik al eerder vertelde verkoopt Esatto stoffen en verven van natuurlijke materialen.

Dat kunnen bekendere merken,

maar ook minder bekende merken..



De La Cuona is daar één van....









Al zo'n twintig jaar is deze Britse onderneming toonaangevend 

op het gebied van zeer exclusieve stoffen en prints..

In Nederland zijn er dan ook maar een paar winkels die de collectie mogen verkopen, 

en Esatto by Ravensbergen is daar één van...

Het zijn echt prachtige stoffen!

Linnen, wol, geborduurd of ingeweven

in allerlei naturellen of prints..

Allemaal in de prachtige kleuren die perfect passen

 in een sobere maar ook in een meer gedecoreerde landelijke stijl..









Het leuke in de winkel is, dat deze stoffen niet gewoon in een stalenboek of in een rek hangen,

maar in grote lappen aan mooie haken aan de muur of aan een paneel..

En dat is toch echt iets anders dan een klein staaltje..







Er zijn allerlei combinaties te maken of te bedenken

doordat de stoffen heel goed met elkaar te combineren zijn.


 Ik zelf was erg gecharmeerd van de groep stoffen 

op onderstaande foto's:










Echt geweldige naturellen, 

 in linnen, ribcord,

of visgraat ,

en alles in prachtig vergrijsde kleuren!








Met de kleuren die er zijn, kun je het heel rustig houden,

maar ook nét even dát accent aanbrengen,

zonder daarbij een al te grote stijlbreuk te maken in je interieur....


Eigenlijk voor ieder die van een landelijk interieur houdt

 en wil kiezen voor topkwaliteit een must.

Bij Esatto helpen ze u graag een goede keus te maken!




10 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete stof is linnen. Ik ben er gek op. Maar dat ribcord vind ik ook geweldig. Het wordt tijd dat ik weer eens die kant op ga. Prachtige stoffen hebben ze.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linnen is ook mijn favoriet, jammer dat deze winkel hier ver vandaan is. Anders was ik absoluut een keer gaan kijken.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoffen. Er zit voor iedereen wel een stof bij die bij je smaak past. Zelf ga ik dan voor de linnen, ribcord of visgraat.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heel mooi, ik ga ook voor de linnen stoffen.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, ik ben dol op mooie stoffen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ruime keuze aan prachtige stoffen. Ook ik vind linnen mooi, maar tegenwoordig de linnen die bewerkt is zodat hij niet te veel kreukt en verkleurt. Maar behalve linnen zit hier volgens mij nog veel meer moois tussen.
    Je bent goed bezig, ga zo door!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stoffen hoor! Ook ik ga het liefste voor linnen.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stoffen, en linnen is ook mijn favoriet!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stoffen en linnen is ook mijn favoriet!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stoffen♥ zou zeker staan bij mijn oudste zoon♥ zijn interieur♥..;))
    Fijne zondag♥ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!